Hårt..

Usch igår såg jag på facebook att en väldigt fin hund dött, jag visste inte att denna hunden va sjuk men verkade så när man läste inläggen! jag är ingen hund människa men detta var en jätte gosig hund som man träffat ibland sen valp, Tess som hade hunden och jag flyttade efter varandra i åhus några gånger, ganska komiskt haha!
En trevlig tjej, och hunden va väldigt mysig! När jag o Andreas skaffade Zmilla så fick hon o Ronja busa ibland! Det var en jätte fin hund! Lider med Tess nu, vet att hunden tillsammans med hennes son ligger på plats nr ett för henne!! Usch... Tänker på dig Tess!!!
Vet bara hur det kändes att lämna Zmilla till Andreas när vi separerade, men det var för Zmillas skull! Zmilla börjar oxå bli gamal nu hon föddes i april 04.. tiden går fort.. Hon har det väldigt bra hos Andreas föräldrar! vet att jag får hälsa på men inte gjort det för tror jag tycker det blivit jätte jobbigt, dok varit sugen många gånger! kanske jag ångrar mig en dag om hon skulle gå bort, kanske skulle hälsat på henne?!
Ledig imorgon, vad göra?! Städa...
Sovgott!!! kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0