Fest hos Hanna!

I lördags hade jag inget planerat, hade snackat med Sanra förra veckan om att vi kanske skulle göra något på lör men sen blev ja sjukt o bara glömde att höra av mig! När jag kom hem från jobbet vid 16 smsade jag Sanra och frågade vad hon skulle hitta på men hon visste inte riktigt, vi bestämde att vi skulle höras lite senare!! Jag skrev på facebook och frågade vad som händer ikväll?! Då skrev Hanna att hon skulle ha lite tjejfest att jag o sanra gärna fick komma, smsade Sanra och hon verkade sugen!! Då det blev en himla trevlig kväll, Sanra kom hit för hon ville låna något av mig att ha på sig och vi hittade en röd topp som va så fin på henne <3
Vi åkte hem till Marie för det visade sig att hon oxå skulle dit, hade följe med henne till Hanna!! Vi snackade skit och hade jätte trevligt, längesen jag festade med Hanna, kul! Tack Hanna!!
Det blev en sväng till Grand var inte så mycket folk men dansa gjorde vi ändå :-)

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja nu när du säger det så, antar du menar Merissa? :-) Kramis

2011-12-19 @ 19:52:08
URL: http://tessnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0