Åhus..

Igår gick jag ner till mamma i Åhus, tog på maj massa kläder typ dubbelt av allt så kände mig som en liten tomte haha! Frös inte ett dugg bara lite frösen om kinderna hihi! Det blev en härlig promenad tog lite mer än en timme! Tog en kopp te hos mamma, sen kom Bella,Petra o Robban till åhus så vi gick en snabbis på marknaden, var svin kallt blåste läskiga vindar brr.. fick lite marknads nougat iaf det var huvudsaken haha!!
Alla frågar vad jag önskar mig i julklapp tycker det är så himla svårt men jag önskar bara mig saker till mig själv har jag kommit på :-)
Av Rickard har jag önskat mig hår saker som Shampo,balsam,hår
spray, hårinpackning och sånt! Sagt att jag skulle vilja gå på ansiktsbehandling oxå!!
Önskar mig presentkort på Vero Moda, köpt lite där på sistonde!
Presentkort på hennes!
Önskar mig pengar till massage, något jag behöver börja unna mig lite oftare!
Ny mascara,eyeliner, ansiktskräm,strumpor!
Av Petra har jag önskar mig lite av varje, parfym,underkläder,sak från bodyshop och lite sånt :-)
Vi får väll se hur snäll jag har varit :-)
Jag är nästan klar med mina nu :-)
Imorgon ska vi äta på kippers med jobbet, vi gör det varje dec, vi får 3rätters isf för julbord! Brukar vara jätte mysigt!!
Ledig idag ska ta ett tyck här hemma!! kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0