SOL!!

Denna veckan har solen varit framme igen det behövere vi verkligen, tänkter på alla som har semester..
Igår hade vi kaos på jobbet det var så mkt varor och så mkt scouter herre gud, tror inte riktigt vi räknat med att så många scouter skulle handla av oss! Många fick tyvärr inte handla för dem var inte 20år, det var tufft att hålla reda på så dem inte langade till varandra för oftast kom den stora gäng och skulle handla när sen nån inte fick för dem inte var 20 gick en annan in igen osv.. puh!! Får se hur det blir idag..
Igår när jag slutar hade Rickard ringt mig så jag ringde upp honom han undrade om vi ville följa med hans familj o systrar till kristianstads restaurangen och äta grillbuffe.. det ville vi så klart.. tack så mycket för maten och trevligt sällskap :-) kände mig dok lite trött efter jobbe dagen hahah!!
Har 4 tuffa dagar kvar sen är det äntligen min tur för semester!!!!
Puss hej!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

jo det förstod jag men det är liksom du som är huvudsaken för mig, men det är såklat trist att inte rickard kommer heller men jag förstår honom, vi känne rju inte varandra så bra!



Kramar

2011-08-03 @ 08:00:10
URL: http://heddishsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0