Liten möhippa för Anna!!

Som jag säkert berättat har lilla Anna varit busig och gift sig i smyg! Vi ville göra något för henne ändå :-) Hon skulle inte slippa undan! Så Jag,Jenny o Malin hade planerat en eftermiddag och kväll för henne!!
Hon gillar inte så mkt fart o fläkt så vi ville göra ngt som vi trode skulle passa henne! Så vi var väldigt snälla :-)
Vi hade bokat en timme på annas salong där är helt underbart fint o anna är underbar! Hon fick massage, blev sminkad och massa annat smått o gott!
Sedan åt vi 3rätters hemma hos malin! Denna kvällen hade allt man kan önska sig! massa god dricka,jätte god mat,massa skratt,tårar och mycket skvaller :-) jag bjuder på lite bilder för jag har lite brått, ska till Rhodos idag helt sjukt, inte fattat ännu!! tack Anna för en underbar kväll med dig!! Önskar dig all lycka, som jag sagt vi hörs inte varje dag, vecka men vi vet precis vart vi har varandra och vi har så roligt tillsamman Älskar dig!!
Hihihih hade så himla trevligt! Maten blev jätte bra! Toast skagen, sedan kallmarinerad kalkonfile,potatisgratäng,sallad och nån cocacola glaze man hade på kalkongen mums..sedan panacotta med hallon o blåbär mmm!
Nu ska jag fixa mig sedan kommer Linda o Robin och hämtar mig vid tolv!! Vi hörs om en vecka!!! Pussen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är JAG som ska tacka!!! :) Hade en underbar em/kväll med er!! Älskar dej också!



Så tacksam för er överraskning! Blev kort sagt förvånad!! haha!



Hoppas du har en fin semester!

Kramar

2011-08-10 @ 20:09:01
URL: http://heddishsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0