lediga onsdagen..

Igår kväll innan vi gick och la oss fick jag ett ryck och tog fram träningskläder, gick upp med Rickard imorse och åkte med honom in till stan, han skulle jobba men jag gick till gymet och körde ett tränings pass, var ganska segt då det va längesen jag tränade men det var himla skönt efteråt, får se hur skönt det är imorgon haha ;-) hoppas och vill hålla i detta nu så jag tränar 2 gånger i veckan iallafall! behöver träna upp mina muskler lite och även gärna gå ner något kilo, det hade inte skadat!
Va hemma vid halv elva och har bara slappat sen dess faktiskt!
Jag skulle vilja följa några mera bloggar, har ni tips på några roliga?? :-)
Kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0