Film..

En film, två filmer, tre filmer japp det är vad jag har gjort idag typ.. var ute liten stund i solen oxå men orkade inte så länge, mår inget vidare alls, så himla förkyld! Så mycket och så många jag vill träffa nu under mina lediga dagar så blir man sjuk suck!!!!
Saknar Elias o Ebba super mycket...

Rickard åkte typ 06.30 idag och fiskade, han kom hem för en timme sedan och packade om bilen till golf saker istället, nu stack han o golfade han är hemma runt 20, vilken aktiv man jag har i dag!! jag är ändå inget vidare sällskap men visst hade det varit trevligt med nån som kunde passa upp mig under denna tråkiga dag!!!
Jag är så sugen på kräftor/räkor och inte har man fått nån inbjudan till kräftskiva ännu :-( så jag tog sakern i egna händer och frågade några stycken fall dem va sugna på lite skaldjur på lör, jag frågade inte så många det är inte alltid man orkar fråga alla om allting, hoppas ni förstod mig rätt nu haha, lite trött! så blir en liten impuls kräftis på lördag med öppen inbjudan.. ;-)
ska gå och värma mig lite rester från igår (tacos) igår var vi bara hemma själva och slappade och la oss tidigt var skönt då jag inte mådde toppen igår heller..
Hoppas ni haft en trevlig helg mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars dej, krya på dej!!! Kramar

2011-08-21 @ 21:44:54
URL: http://heddishsaker.blogg.se/
Postat av: Anna

tack vännen!! Puss

2011-08-23 @ 11:02:00
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0