svisss helgen förbi..

Snart är helgen förbi, men varit en trevlig sådan och jag är ledig i morgon så får en extra dag, kan vara skönt för jag jobbade ju igår oxå!!

I fredags var vi hos Malena på kalas, var himla trevligt fast jag var trött.. :-( fredagarna e ganska intensiva på jobbet så kanske inte så konstigt!!
I lör hjälpte Rickard farmor att flytta, så glad att han kunde hjälpa henne!! När jag slutat hade jag ett sms från petra om jag kunde handla mat med mig så vi kunde laga tacos på kvällen, så det gjorde jag!! Rickard o Philip målade lite i vårt uterum, sen blev det tacos o kortspel hos petra!!
jag hade ingen bra kort dag haha!!
Idag har det varit underbart väder, Rickard har målat nästan hela dagen nu ligger han välförtjänt på soffan o ser fotboll! Jag har nyss slängt in klyftpotatisen, ska bara steka ryggbiffen sen ;-)
Blir mys i soffan!!
I morgon ska jag nog äta köttbullar till lunch hihi, för Ikea väntar :-)
Robin, nu vill vi att du ska få hem lite utemöbler ;-)
hoppas er helg varit bra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0