sommarkänsla..

Idag har jag riktigt sommar känsla.. har solat i bikini och svettats härligt :-) inte blåst ngt på våran baksida varit så skönt.. denna bilden är utsikten från hotellet vi bodde på när vi var på gran canaria det var riktigt fint!!
Rickard är inte jätte taggad över att resa i sommar, han säger att han kan resa men inte så att han måste.. jag har varit utomlands varje sommar sen jag var 18, skulle detta bli första semestern bara hemma i Sverige.. vi får väll se.. Jag O Linda är sugna iaf ;-) kanske vi hittar en bra resa i aug! Nu när man fått lite sol vill man bara ha mera :-)
Macke o Rickard har varit o spelat fotbolls golf nu ser dem på fotboll på tvn, Mattias,linda,robin och marie från jobbet kommer hit om en timme ca då ska vi grilla..blev lite impuls alltid trevligt!!!
Så här mycket har jag slappat idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0