riset kokar..

Blir ett snabbt inlägg tills riset är klart :-)
Älsklingen är på massagen han fick av mig när han fyllde år hoppas han blir lika nöjd som jag är när jag går dit!!
Idag har jag varit ledig, fast jag har hjälpt Petra istället så blev lite jobb ändå! Gud vad mycket som ska göras med potatisen innan den är i butikerna och vi kan köpa den, så klagar man på priset ibland  på 7-8kr kg? hello!!
I mån var jag oxå ledig fast då jobbade jag hos svärföräldrarna i deras handelsträdgård.. roligt! Tänkte på Anna min kompis när jag var där o grejade med alla blommor att där skulle hon trivts.. :-)
I går jobbade jag på vanlga jobbet hihi hade ett lagom pass 8.30-22.30 puh hihi var inventering på kvällen sen!!
I lör blir det jobb, rickard ska hjälpa farmor att flytta då, sen får vi se vad resten av helgen erbjuder.. blir nog kort o mat hos petra på lör kväll!!
Rickard köpte färg o grejer idag till uterummet det ska bli vitt..
Måste hälsa på Robin i hans butik snart sugen på nya möbler oxå till uterummet :-) undrar om han har ngt att erbjuda :-)
kalas för Malena på fredag efter jobbet!!! Fullt upp hihi!!
Kramizz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0