En ledig tisdag!!

Fick ändå gå upp ganska tidigt skulle vara hos tandläkaren på kontroll klockan 9, jag hade inga hål blev så jäkla glad, ni som känner mig vet att jag har lite problem med mina tänder!!! Tänkte jag skulle shoppa lite sen, men jag orkade inte, hade ingen lust alls så jag åkte hem och sov en timme var jätte trött.. mysko brukar ju ha lust att shoppa haha!! vet inte vad som var fel, jobbade dok 8.30-21.30 igår..
det slog mig i sön att det snart är valborg och det är på en lördag, snacka om att vi kommer att ha mkt att göra på jobbet!! vad som händer på kvällen sen vet jag inte, snackade med Linda om att kanske grilla här, grilla måste man ju på valborg :-)
Jag ska ha semester vecka 21, hade sparad sem och sen har jag sen sommar sem så Janne undrade om jag inte ville ha en vecka innan sommaren, nästan alla ska ha vars en vecka innan skola slutar!!
jag funderar på att hälsa på pappa och tjejerna, kanske säga hej till jimmy, gå och shoppa, kanske parken zoo och titta på djuren :-) varit trevligt, får kolla fall rickard kan få ledigt nån dag.. jag har inte varit i eskilstuna sen långt innan jag träffade Rickard så är verkligen på tiden..
kram hej!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så kul å läsa att det inte va några hål hos tandläkaren, jätteskönt :))



Grilla e så gott, längtar redan till Valborg :)



Nu är jag ledig 6 dagar på rad, så himla skönt..ska bli fint väder så ska passa på att sola :)



Puss

2011-04-19 @ 16:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0