Underbar..

Jag har en underbar svärmor, idag när jag vaknade kände jag för att göra om lite här hemma,men jag hade ingen bil och inte så mycket pengar...

Jag kom på att nere i källaren finns ju Rickards gamka gardiner,krukor,dukar ja allt möjligt som hans snälla mamma fixat med när han bodde ensam.. Så jag gick ner och rotade lite.. Tänkte jag har väll inte sån tur att det passar i vårat hus nu med längder osv.. men till köket hittade jag torkosa fina gardiner och fina krukor som passade bra till,jag hittade silver,svarta till vardagsrummet som blev jätte bra..

Petra kom och hjälpte mig och sätta upp dem í vardagsrummet.. Jag blinkade lite med mina ögon och frågade om vi inte kunde köra till eko för att köpa några nya blommor och ev kuddar..

Hon kom direkt från gymet till mig och jag hade myspys och inte kammat håret,då säger petra ok men då kör vi nu direkt..*Hon gör allt för mig*

Jag fick inte ens ta på mig lite marscara haha.. sletna som vi var åkt vi till Eko,jag hittade lite smått å gott..blev jätte fint..skulle vilja ha en lila matta oxå i tv rummet.. och nån lila filt får se vad jag hittar.. :-)

vet att jag kan låna gardiner annars hemma hos svärmor för hon har allt man kan tänka sig tror jag ;-)

Så jag har pysslat lite idag :-)

Ikväll lagade jag smarrig (om jag får säga det själv) biffgryta (lövbiff)med ris mkt gott.. (petras recept)
Nu har jag mina goda pollymuffins i ugnen..mmm..

Gjorde lite extra så både jag och älskligen har matlåda imorgon!!!

Imorgon ska jag och Ullis på afterwork hihih som hon kallar det, men var tusan går man en ons kl 19 om man vill ha mys kanske dricka ngt gott eller få ngt litet i magen?? tips????

*Titt ut Ullis* hihihih..




Nu väntar jag bara på idol!!!!! Kramizz!!



Kommentarer
Postat av: marie

jag och rasmus har nya gardiner i vardagsrummet, gissa var jag hittade dom....(mammas källare)

2010-09-14 @ 19:59:43
Postat av: fia

Bishops!

2010-09-14 @ 21:26:38
Postat av: Tess

Eller hur, man kan ju undra vad folk tänker med egentligen!! Jaja, hoppas de får det fint och lever lyckliga i alla sina dagar tsss



Stor kram

2010-09-14 @ 23:23:36
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh va kul me lite "nytt" i huset..ska bli spännande att se sen :)



Puss

2010-09-15 @ 08:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0