Onsadg kväll..

Sitter vid datan,älsklingen nanar han började 3,30-17,15 idag typ och ska jobba likadant imorgon :-(
Idag var det sötnosar i tidningen :-) Syster yster med familj och Minette på mitt jobb med fam :-)

Sofie Schyllert och André Ekholm, Åhus, har fått dottern Ebba och Elias har fått en lillasyster. Hon vägde 2 905 g och var 45 cm lång.  10/7, 21.15

Minette Emtsjö och Fredrik Palmgren, Bromölla, har fått sonen Alfons. Han vägde 3 645 g och var 51 cm lång.  29/8, 19.26

Såå himla söta,aldrig träffat Minettes kille heller men han såg ju trevlig ut,här med lille gossen Alfons!!!

igår passade jag Elias hihih,jag hämtade han på dagis vi tog bussen hem till mig,vi skulle baka lite.. Emelie o olivia kom oxå på besök mys pys!! Elias gosade massor hihih.. Dem var så söta!





Vi gjorde kärleksmums,polly muffins sedan gjorde vi en paj med jordgubbar och rabarber som jag tog med hem till petra,kärleksmumsen bjöd jag på jobbet idag!! Några muffins till syster och frysen :-) blev inte så många för dem var såå stoora hihih men goda.. fick sms av syster sen,skickade med elias muffins hem.. så stod det
-har du gjort dem själv? super goda ju!

jag svara ja vi har hjälpts åt idag hur så?

-godaste jag någonsin käkat, vi trodde det var sådan färdig mix?! Hmmmm snällt hahaha vi KAN!!

Elias tyckte det var godast med smet ;-)





När Emelie o Olivia åkt hem,gick vi ut en runda.."spelade" kubb och fotboll hihih..matade och klappade fiskarna haha Yes Elias klappade dem haha..
Mysigt att ha han här några timmar!!!

ledig imorgon får se vad man då ska göra!!! hejsvej!!

Kommentarer
Postat av: syrran

aha därav de fina fläckarna på elias tröja.... tur de finns klorin;-)

tack för hjälpen me lilleman!!

2010-09-10 @ 13:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0