Några foto från våran underbara resa!!!!

Ska försöka välja ut några bilder från sem...
Första kvällen,vilka blekfisar hahaha!!


Linda o Robin hade ju varit där en vecka när vi kom...



Parta loss en kväll...

Ut med liten trampebåt..







Åkte till ett vatten land en dag och lekte..












Vi gjorde en liten utflykt...Jätte fint


























Vi gjorde en liten båt utflykt jag och älsklingen..






Här var såå himla fint,å vattnet var helt underbart!!



Bad paus :-)





Stannade till på en liten ö..








våran pool direkt vid standen...










Haft det såååå underbart!! kan ni tänka er att åka till Zakynthos??? :-)






Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh vilka fina bilder :)



Så bruna ni blev :) Jag längtar tillbaka när jag ser bilderna...



Förresten..vilken fin bild på sköldpaddan hihi :)



Puss

2010-09-02 @ 14:27:56
Postat av: Ullis

Uuuuuuuundeeeeeeerbaaaaaart! Så fina ni är tillsammans! Puss o tack för att du delar med dig av värmen.

2010-09-02 @ 18:07:47
Postat av: Anna

Inte så LITE bilder heller!! haha



Ni ser ut att ha haft helt underbart skönt o roligt! Jag skulle absolut kunna tänka mig att åka dit.. funderar på om jag inte redan varit där? förvirrad tjockis här...



Kram

2010-09-02 @ 19:09:06
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0