Hemma igen..

Heej!!!!

Inte orkat blogga sedan vi kom hem, kom hem i söndags vid 18.00 då hämtade Robban oss vid tåget och vi åkte hem till petra fick söndags stek,sås,potais och massa gott ååå så mumsigt!!!!
Syster med fam var oxå där,kul att träffa dem alla!!!

Imån var jag ledig skönt att börja med en ledig dag,jag tvättade å tvättade hahaha...

Igår var det dax att börja jobba blev ett monster pass direkt 8,30-21,30 snacka om att jag var trött,sedan började jag 8,30 idag oxå..släpptes lite nytt som skulla packa upp igår kväll..och blev lite längre än jag trode haha..

glömde min kamera slapp hos petra i sön så får vänta med bilder..

Säger GRATTIS till min kära gamle vän Sandra brandt och hennes Nisse som ska bli föräldrar hihih så himla roligt,fick veta igår och nu är det offentligt!!!!Tjohooo!!!

Pratade med en kompis i veckan hon berättade att hon fått tråkiga besked från cellprov hon tagit men nu har hon opererats och väntar på prov svaren,detta kan ha räddat henne från livmodercancer om 10år kanske.. när hon berättade allt vad hon gått igenom fick jag en tankeställare,JAG måste göra det hur jävla rädd jag än är...



trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Verkligen jätteroligt för Sandra å Nils:)



Stackars din vän..hoppas hon blir bra :)



De e ingen skoj att göra, men jag hoppas du vågar göra det så inget händer dig..



Puss

2010-09-01 @ 22:58:32
Postat av: Sandra med Neo och Nelia

Det där med cellproverna har jag också gått igenom, det är inget trevligt... De har nu koll på mig regelbundet och det känns tryggt. Det gör inte ont att ta ett vanligt cellprov vännen, jag lovar dig!

Kram

2010-09-02 @ 08:37:29
URL: http://corneliaochneosmamma.webblogg.se/
Postat av: Anna

Åh va mysigt med en till bebis i kompisskaran!!! :)



Kram

2010-09-02 @ 11:11:11
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0