En ledig dag...

Idag tänkte jag inte göra någonting faktiskt tänkte ha en riktig slappe dag och sovmorgon, men vad hände??
jag vakande kl 08,30 gick upp,tog hand om disken,la i en maskin tvätt,dammsugande,torka golven,plockade undan.. rastlös direkt hahaha!! tycker det är tråkigt att man alltid ska behöva göra sådant på sin lediga dag..
jag jobbade till 21,30 imåndags, var med på en vin provning, vi provade dyra viner från italien..aldrig smakat 450kroners viner var häftigt,men jag hade inte betalat så mkt för ett vin,men va roligt att få smaka :-)

I tisdags när jag kom till jobbet ville dem att jag skulle jobba över och det tackade jag inte nej till,så blev en sen kväll till..igår jobbade jag bara 8,30-18,20..köpte med mig varmrökt lax och romsås hem var såå gott mmm..men varför så dyrt med lax?? Lite Robban potatis till det mmm mkt gott!!!

Jag skulle träffa syster idag om hon mådde ok, vi smsade lite i eftermiddags..
mamma knackade plötsligt på och stannade och sa hej liten stund.. Nu blev det bestämt att de kommer hit på lite tacos ikväll, blev lite knytis för vi hade inte allt hemma..mys pys!!!

På mån släpps biljetterna till skönheten och odjuret, vem vill hänga med??? Måste ju gå och se macke som fått en liten roll i musikalen,så himla roligt för honom!!!

Tänkte lägga upp några biler från dopet i söndags,lilla olivia blir sötare och sötare för varje gång jag träffar henne om nu det är möjligt hihih så fin!!!

Jag tänker så mkt på Anna o Foffo oxå, kan bara få en tår när jag tänker på hur mkt dem kämpat,hur stakt vilja dem haft och hur dåligt Anna mått,hur mkt hon har lidigt och hur hon nu lyckats skapa ngt så himla underbart!!!
Tänkte skriva en sak till ang en båt men vet inte om jag får det hihihih... bara Anna som fattar..

Hennes längtan har varit så enorm att jag inte tror någon kan förstå,hon har gått igenom så mycket..

När jag nu nästan gråter fick jag oxå en skratt attak när jag tänker tillbaka på hur hemlig Foffo var i början..Han var ju förbjuden frukt hihih, storebrors kompis hihih...

Anna smsa mig och frågade om hon fick låna min lilla etta på vilan när det tog slut med hennes ex,hon visste ju att jag typ "bodde" hos Rickard..och självklart fick hon göra det, Där gömde hon oxå Foffo på helgerna hihihi..var inte många som visste i början hihih så roligt!!!!!!!
Anna är en underbar tjej,kompis och kommer bli en fantastisk mamma!!! Vi hörs inte varje dag,inte varje vecka men vi vet vart vi har varandra och det är vänskap för mig!!!


Nu lite bilder från Olivias dop!!




Ullis tjejer är såå glada i lilla Olivia!!




Igår skulle Marie och Rasmus fått bebis,men dem har inte tittat ut ännu, kanske i helgen? det tror jag!! Tror det blir en gosse!!!! Spännande!!!!

Imorgon ska jag klippa mig hos min gamla frisör,känns lite konstigt men måste klippa mig och vill inte stressa marie med det nu ;-)

Kramiz alla!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Så fint skrivit om Anna vännen <3



Olivia e så söt :)



Ses på lördag :)



Puss

2010-09-23 @ 20:38:10
Postat av: Anna

TACK gumman!!!! :) Va gullig du är! Undra om vi tänker på samma båt..? hahaha! Jo det måste det va! Mirakelbåten, där allt hände? ;)



Nu har vi vår lilla kicka! Jag ser fram emot att få visa upp henne för dej, ska bara finna liiite mer ork. Vet att du förstår vännen min, uppskattar vår vänskap sååå!! :)



Massa kramar

2010-09-24 @ 13:06:16
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0