lördags morgon..

Ska snart åka till jobbet... älsklingen har hostat mkt inatt *tröttis*
Får ta en liten vila när jag kommer hem innan jag ska bort till Petra, hon ska ha fest idag.. jag ska vara med och hjälpa henne lite :-) Hoppas drickan blir bra iaf för den har jag valt haha..
Köpte ny mobil igår hihih det var på tiden..
Nu behöver jag inte lägga upp foto både på bloggen o facebook längre för nu har både Ullis o Petra facebook hihih..
nej da skoja bara mamma,du ska oxå få se lite foto hihi..
Nån som vet när det e halloween?? 30e?6e?
Om man vill klä ut sig hahah...
Trevlig helg!!! kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

I min kalender som jag har på jobbet står det att "alla helgons dag är den 6:e nov..."



Vad blev det för mobil?



Hoppas det blir trevligt ikväll.



Puss

2010-10-23 @ 10:52:25
Postat av: emme

hihi, då får du klä ut dig på ladies night

2010-10-23 @ 12:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0