Hej svej!!!!

Sitter här vid datan och kollar läget lite :-) ska strax ta mig till jobbet, blir jobb till 19,30 sedan sticker vi hem till Mia o Rasmus för lite idol mys!! Mia jobbar oxå till 19,30 så blir att vi får hämta någon mat på vägen :-)
I onsdags när jag slutat åkte jag hem till Malin i Åhus och det är så himla pinsamt att jag aldrig varit i deras hus dem har bott där massa år ju.. blir så arg på mig själv varför tar det så långt mellan gångerna.. vi har ju så roligt när vi väl ses?!
Deras hus var så fint att man knappt vågade gå in.. Allt var tipp topp som om det var tagit från en modern tidning.. åå så himla fint!!!
Malin hade gjort lite mat och vi snackade om allt.. Malin är en sådan tjej som alltid är glad och pigg.. men även en sådan tjej har problem och bekymmer och dem delar vi med varandra..Man behöver varandras åsikter ibland. känns skönt att prata med Malin, vi litar på varandra till 100procent och vi vet alltid vart vi har varandra!!! Skönt!!!
Älsklingen har sådan jädra hosta att vi har nanat på soffan nu vars 2 nätter..hoppas vi kan sova tillsammans inatt!!
Imorgon är det jobb sedan fest hos Linda, blir lite tjejmys!!!!
Trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin min vän! Tack för det fina omdömet av vårt hus hihihi :-) Många Kramar Malin

2010-10-29 @ 11:11:10
Postat av: Anna

Håller med, malin är en tjej av guld!! Precis som du! :)



Kram

2010-10-30 @ 17:40:17
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0