Några bilder från helgen..



Har man på sig sånna kalsonger i min tunna så hamnar man på min blogg, skyll dig själv hihihi...


Vi hade en super trevlig lördag hemma hos oss!!! Käkade lite gott, spelade spel och hade trevligt!! Killarna badade och jag och linda traggade skit!!!
Killarna har bokat en skidsemester i mars 10dagar i italien.. Hur ska vi klara oss?? :-(
Jag o linda blev lite dans sugna så vi ville in till grand, fick mattias o robin med oss!! Rickard o Rikard satt kvar o badade hur länge som helst.. 3,5timme närmre bestämt haha!!
var inte så mkt folk på grand men var roligt ändå vi dansa hela natten lång :-)
I sön var det mys dag bara!!! Linda o Robin kom vid 17 dem skulle hämta sina grejer och pizza hade dem med sig så var trevligt :-) slapp laga mat hihih..
Idag är jag ledig men ska in och arbeta 3 timmar ikväll bara på en provning med tema julen drycker hihih ska bli himla kul!! imorgon ska jag på bubbel provning :-)
Puss hej!!!

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha Jag står för allt jag gör :)

Linda gillar dom också!

Hon vill hela tiden at jag ska ha dom på mig.

2010-11-23 @ 12:25:13
URL: http://supemannen.blogg.se/
Postat av: Anna

ni verkar ha haft jätteskojjigt!! :)



Den där Robin verkar gilla att visa upp sig! ALltid bara bilder på honom när det varit festligheter tycker jag ;)



Kram gumman

2010-11-23 @ 17:10:06
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tack för helgen gumman, mycket trevligt :))



Robin..du vet att jag hatar dom..förstår fortfarande inte hur du kunde få med dig dom utan att jag inte såg det!! Jag packade ju så snällt ner dina " riktiga" badshorts...



Puss

2010-11-24 @ 12:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0