Lilla söta Ebba!!

Igår passade jag lilla Ebba så himla gosig!! men dagen började med ett pass kl 07 på gymet, indoorwalking! Denna gången kom jag upp i tid iallafall!! Skönt när man väl är där!! Jag o Bella åkte hem sedan och käkade frukost!!
Vid halv tolv kom Syrran och lämnade Ebba, då var det nästan mat dax direkt :-)
Anna o Hedda kom och hälsade på hihi det var skojigt, vi la dem båda söta töserna på en filt, åå vad dem tittade på varandra och snackade hihih Hedda fick inte fram så jätte mkt men jag tror hon hörde vad Ebba sa för log gjorde hon :-) Sötisar! Sen blev den ena ledsen, och det smittade av sig.. men det gick över ganska fort!! Ebba blev jätte trött så jag la henne på sängen och hon somnade bums!!
Jag o Anna käkade lite spagetti o köttfärssås, snackade lite skit!!! Mys att ha henne så nära!!
Många har varit "oroliga" för om jag skulle våga passa Ebba.. jag har alltid tyckt det varit lite läskigt när dem är så små! men jag ville gärna passa henne, man blir ju inte mindre orolig när många håller på o inte tro jag ska fixa det!!
Min lilla mamma kom ju hit direkt efter jobbet för att se hur det gick haha lilla mamma, hon hade god fika med sig oxå!!
Vid 17,15 kom Andre och hämtade henne, syrrans möte hade dragit ut sig på tiden!! Så jag fick passa henne lite längre än det var tänkt men det gjorde inget!! mamma fick ju lite panik där för hon hade ju inte tänkt att stanna så länge hos mig men jag märkte hon knappt vågade lämna mig haha, men det gjorde hon iallafall!
Lilla mamma..
Jag ger mig själv en femma av fem möjliga som barnvakt :-)
Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Först o främst - du är grymt duktig som går upp o tränar!! go girl en dag ska jag också dra igång!



För det andra - du ska ha en TIA för barnpassningen! Det gick som en dans tyckte jag. Som min mamma sa när hon såg dej på foto med hedda "Hon klär i att ha en liten i famnen!!"



Det va mysigt o ses, snart igen!! ok?



Kram o puss

2010-11-11 @ 19:31:48
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda

Sjukt impad att du orkar upp så tidigt för att träna..:) Hade jag aldrig fixat haha..



Vad kul att det gick bra med barnpassningen och att du vågade vara barnvakt :))



Puss

2010-11-11 @ 19:48:22
Postat av: Ullis

Visste jag väl! 5 getingar till Schyllert ;)

2010-11-11 @ 21:42:36
Postat av: Carro (kusin)

visst e d mysigt med bebis gos!!! ;)

jag tror alldeles säkert att du var en toppenbra barnvakt till lilla ebba!!

hoppas allt e fint med er där nere =) hälsa...

kram

2010-11-12 @ 22:21:34
URL: http://carre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0