Hoppade över träningen..

Fick hoppa över träningen idag för igår vaknade jag med aja halsen :-( så det var lika bra! men känns faktiskt bättre idag igen.. men jag bara väntar på att jag ska åka på en sådan hej dundrandes förkylning brukar få en sådan varje vinter.. Rickard har redan haft sin men han har inte blivit av med den riktigt än heller,,segt!!!
Idag är jag ledig har inte gjort så mycket ännu faktiskt! Ska träffa Marie lite senare vi ska åka till Eko.. Kanske var Petra och Bella oxå sugna på att hänga med!! Jag måste gå ner och titta om jag hittar våra jul grejar och se lite vad vi har!!
Bella kom till mig i helgen och sa hon skulle berätta en sak hon trodde jag skulle bli arg.. Hon sa hon skulle tatuera sig.. jag svarade att det hade jag oxå velat om jag vågat haha, då blev hon lite chockad haha..
men hon sa att jag vågade ju ta hål i tungan?!! ja men det kan ja inte fatta att jag vågade göra faktiskt det finns inte idag haha.. vet inte vad som tog till mig då faktiskt..
Igår var jag med på en Whisky och Whiskey provning usch o fy haha!!
Nej kanske man ska göra lite nytta då!!!
hejsvej!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro (kusin)

haha jaa man kan säga att det stod stilla ett bra tag sisådär 1½ år hahaha om inte mer!! men nu skriver jag igen lite sådär när jag vill orkar å kan!!! =)

2010-11-18 @ 07:30:07
URL: http://carre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0