Valborg och 1a Maj!!!

Jaha då var denna helgen snart över, i fredags jobbade jag länge (19,30).. sedan åkte vi ut till skoglösa för att grilla lite,vi kom så sent så allt va färdigt..va skönt att komma till dukat bord faktiskt haha var ett tag sen ;-)

åt musigt och spelade lite spel.. rasmus skulle ju bada fast det inte hunnit bli så varmt i poolen bara 22grade brr..







Igår var vi hemma hos oss.. åt tacos och hade trevligt.. Vi spelade kort och dem andra badade :-)
Malena och Jens stannade över,trevligt!! Nu har vi iallafall gäst sängar att erbjuda!!
På inflyttningsfesten är det först till kvarn haha!!

Hela ligan samlad haha,blev lite impuls men mkt trevligt!!







Nu ska vi hem till peta och grilla och spela lite kort..

Jag är ledig imorgon och sugen på att göra ngt kul men vad?? hmmm får fundera!!!




Kommentarer
Postat av: Anna

jasså du har ångrat dej? Tror du det e en pojke nu? hihi..



Va mysigt det ser ut att bada hos er!! När jag inte är gravid mer vill jag gärna testa! :)



Kramar



ps. när har du tid o ses?? ds.

2010-05-02 @ 18:42:42
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tack för igår gumman :)

Alltid lika trevlig hos er :)



Puss

2010-05-02 @ 22:38:26
Postat av: Linda

Tack för igår gumman:)



alltid lika trevligt hos er :)



Puss

2010-05-02 @ 22:39:47
Postat av: marie

jag vill bara berätta för anna att det går alldeles utmärkt att bada fast att man är gravid, (om dom andra i sällskapet står ut med ens fläsk mage :P)

2010-05-03 @ 10:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0