fixa,trixa,plocka,handla,städa..

yes det har varit sånna dagar nu, lite att fixa inför festen på lördag,ska bli jätte trevligt..
idag börjar jag 12,50 så ska hinna en hel del innan dess..strax är tvätten klar iallafall..en av alla maskiner vi hade behövt tvätta haha..

har fixat mig ledig på onsdag,eller jag kunde byta min onsdag så att jag jobbar på måndag i stället, ska följa med sanra på begravingen både som stöd för henne och för att jag oxå vill säga hejdå! Ska ha följe med Anna dit..känns skönt att slippa gå dit själv..
sanra har aldrig varit på någon begravining och nu planerar hon sin egen mammas,känns så orättvist och fruktansvärt,finns inga ord..


Kommentarer
Postat av: Linda

Finner inga ord..livet e så orättvist ibland :(



puss

2010-05-20 @ 15:53:28
Postat av: Annie

Vi får kommenetera varandras när ingen annan gör det :) Sjukt fin header har du, gjort den själv?

2010-05-20 @ 21:53:40
URL: http://anniiestahl.blogg.se/
Postat av: Anna

Sandra: Tur vi har varandra, bli nog många tårar och kramar!!



Annie: Måste kommentera till dej också eftersom det e jag som fixat sandras blogg, hihi!! Så jag niger o tackar!

2010-05-20 @ 22:33:18
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0