Finner inga ord..

Det finns inga ord som kan beskriva känslan.. En av mina närmsta vänner miste sin mamma för nästan extakt ett halv år sedan..

Nu har det hänt igen,en nära vän förlorade sin älskade mamma.. varför är livet så skört och orättvist?!
Hon kämpade in i det sista..men hon orkade inte längre.. jag höll mina tummar som du bad mig om,men det räckte inte.. Du vakade vid hennes sida.. varför ingen förvarning? varför kan allt gå så fort?
Vi har 1000 frågor vi aldrig kommer kunna få svar på..


Jag finns här för dig min älskade vän!!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Världen är en plats där inget blir som man tänkt. Ödet har sin egen väg, allt för att vi ska växa som de människor vi är, de människor vi vill vara. Tänker på din vän, sorgekram.

2010-05-16 @ 21:08:03
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0