Torsdag.. snart helg igen..

fast jag har ju en bit kvar dit ändå för jag jobbar fredag 12,50-19,30 och sedan lördag 9-14,30 sen är det helg haha.. Blev extra insatt idag så jobbar till 19,30 idag oxå!!

varit en familj här och kollat på lägenheten,dem hade lite panik.. dem sålde deras hus för ett tag sedan och håller på att bygga nytt men pga vädret har deras nya hus bygge blivit jätte sent.. dem måste lämna deras hus 15 april.. som det ser ut nu behöver dom någonstans att bo några månader bara!! Dem skulle se om Abk gick med på detta.. Usch jobbigt och flytta så mycket..
Det var 2 vuxna och 2 barn.. lite tajt men hade nog gått några månader..

PÅ lördag ska vi hem till Petra o Robban på lite middag och melodifestivalmys :-) petras kompisa ska oxå dit och Syrran o Andre.. farmor med kanske?! ska bli trevligt!!

Rickard jobbar idag igen.. Trodde inte jag att han skulle göra,han har hostat illa hela natten..men ändå sov han samtidigt fattar inte jag att man kan göra?! va jag som fick ligga vaken ett bra tag istället.. *trött*

Ska packa ett par lådor innan jag ska till jobbet!!!

hejsvej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0