Paniken kommer krypandes..

Usch nu börjar man tänka på jobb, jobb.. sökt en del på sistonde men vi får väll se.. Snart är mina deltids stämpeldagar slut.. Alltså att jag får stämpla upp till heltid vid sidan om jobb.. Jag försöker vara i skoglösa en dag i veckan så sett sparar jag en stämplings dag varje vecka.. får jag inte flera timmar eller ngt annat jobb tills dem är slut måste jag tacka nej till att jobba kvar på systemet för att jag får mera pengar genom att gå hemma puh.. hoppas allt löser sig..

Idag har jag varit hos Ullis och sagt hej behövde låna hennes skrivare så jag kunde skiva ut ett papper ;-)
vi ska ses på torsdag kväll hihih..
Sedan var jag och handlade lite..

Har packat och packat.. snart kan vi inte packa så himla mycket mera förrän det är dax..men lite till finns att greja med..

Rickard va här och lämnade lite flera lådor.. Han mådde inte bra, ha får inte bli sjuk nu..men det verkade så på honom usch..

Jag ska jobba på en provning ikväll, så ska laga lite mat strax så jag hinner äta lite innan jag går..

Jag o Ullis *Tycker så himla mycket om dig*




Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så fina ni är :)



Får hoppas det löser sig med jobb:)



Puss

2010-03-09 @ 19:54:53
Postat av: Ullis

Tack, vad söt du är! :-)Tycker så himla mycket om dig med Bettis! Puss på dig, hoppas vi ses snart...jobbet måste ju tyvärr komma i första hand!

2010-03-11 @ 13:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0