Lördag...

Idag har jag jobbat, va igentligen ledig idag kan ni tänka er en lördag haha.. men Minette ville vara ledig såklart man ställer upp.. Jag han inte ens veta att jag var ledig förrän hon undra om jag kunde jobba hihih..Tänkte kan vara bra att ha en till godo om man behöver vara ledig en gång!! :-)

Ska strax hem till Linda vi ska se melodifestivalen och äta lite onyttigt :-) Killarna är hos Macke och ser fotboll,dricker öl och spelar poker!!

Igår efter jobbet va vi hemma hos Emelie o Fredrik, det gravida paret hahaha :-) Fredrik har gått upp en hel del..härligt behövde han, och emelie har fått en rikigt gosig mage.. tiden går fort beräknat runt 20maj!!

Tack för sms om hjälp till att flytta, jag hör av mig :-)

Pussen!


Kommentarer
Postat av: Anna

jaha, ännu bättre!!!! 15 000 tackar jag inte nej till (tar för givet att jag vinner, haha)



Puss o ha en mysig ikväll

2010-03-06 @ 19:26:34
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0