Lillasyster

Usch känns så jobbigt att vara så långt ifrån Bella när hon ligger på sjukhuset för sin lilla mage.. hon åkte in i måndags eftermiddag..legat med dropp inte fått äta.. tagit olika prover osv idag ska dem kolla läget i magen från båda hållen :-( Hoppas att allt går bra lillasyster!!!! Tänker på dig!!

Igår va jag ledig va skönt för jag mår fortfarande inte så bra..jag grejade här hemma,packade lite,tvättade.tog ner gardiner och lite sånt.. mamma kom en runda,passade på att ta några låder i bilen..Körde till Ekohallen en snabbis mamma skulle ha lite saker..jag fick några krukor jätte fina :-)
Sedan körde vi till huset och kollade läget, Sofie och Elias kom oxå en snabbis!!
Jag va kvar sedan till dem andra kom, vi skulle riva lite tapeter.. Det va inte så lätt..satt skit hårt..
Hoppas att allt blir som vi tänkt oss,men det tror jag!!

Ska jobba 11,50-21,30 idag, tagit på mig en ost och vin provning förlängesen som är kl 19 hoppas jag orkar med denna dagen!!

puss hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0