Halv åtta hos mig :-)

Japp snart blir det dax för lite soffa och tv :-) Rickard ligger på sängen och kollar på kristiantads handbolls match.. han kunde ju lika gärna gått dit :-)

Jag ska se halv åtta och kanske få några tips :-) Tänkte att jag och Anna ska ha det nån gång sedan när vi flyttat hihi faster kanske oxå vill vara med?? bjuda hem varandra på 3 rätters varit kul..

Idag har jag jobbat i skoglösa, för er som inte vet så har svärföräldrarna en handelsträdgård där jag får hjälpa till lite ibland, det är nu deras tid börjar bli intensiv.. och snart öppnar mamma campingen.. tjohho härligt! Tror att det kommer bli en jätte rolig sommar!!!!!!!!!

Bella kommer ner hela påsklovet ska bli roligt :-)

Som det ser ut nu kommer vi har flytta större delen av våra grejer lördagen den 20 mars, vem vill hjälpa? ;-)

Puss


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hallå! : )

Hittade hit av en slump...via Zara Kronwalls blogg...världen är bra liten. Jag är nästkusin med Richard.( Mina föräldrar träffade du nog på Ainas kalas). Tyckte det var lite kul så tänkte lämna ett litet avtryck. Hörde att ni skulle flytta till hus. Så kul! Hälsa Richard! Kram Josefine

2010-03-05 @ 08:30:52
Postat av: Linda

Synd jag jobbar den helgen..annars hade jag såklart hjälpt till :)



Puss



2010-03-05 @ 18:25:07
Postat av: Anna

Jaaaa, jag e på! Vinner man 10 000kr också?? ;)



Puss

2010-03-06 @ 15:07:58
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Bella.

jag är också gärna med på halv 8 hos mig :D fast jag får låna någnos hem ? ;) haha.



PUSS

2010-03-07 @ 14:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0