Grattis Mamma!!!

Idag fyller min lilla Mamma år *Grattis* Vi hade överrasknings middag för henne igår! Va himla mysigt!! Mamma jobbade på Eko igår till kl 17.. Jag och Rickard va och hämtade Elias hos hans pappa så att sofie och andre kunde fixa med maten o greja lite!! Vi körde inom farmor och hämtade en tårta som jag bett henne att göra..Mammas favo tårta som hon inte fått på hundra år säger hon.. skulle oxå bli en överaskning!! Tack farmor!

Vi kom till Sofie och andre strax efter 17..vi visste att mamma va på väg till sofie för att Tommy hade ringt och sagt han gått dit och drukigt en kopp kaffe så han ville bli hämtad!! mamma ringde när hon va utanför, hon orkade inte gå upp..men det fick sofie säga att det va hon tvungen till hihih.. skulle sett mammas min hihihi hon blev jätte glad!! bjöda på super god lasange med massa gott till det,sedan kaffe och tårta såklart! Sen ska hon får gå på hälsa och helhet och bli ompysslad på onsdag hihi!! Blev mkt över på tårtan tror mamma mumsar lite på den nu några dagar hihih..

idag har jag packat lite här hemma, och jobbat några timmar i eftermiddags!!

Lördagen fest hos min kollega Mia va helt galen oh my gud hahaha vi hade så jädra kul! Blir ett inlägg om den imorgon med lite bilder hehe!! Jag va på Class, bara det säger ju hur galen den kvällen va hahaha..

puss



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad skoj att ni överraskade din mamma :)



Puss

2010-03-02 @ 15:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0