Då var huset vårat på rikigt :-)

igår fick vi huset tjohooo!!!! När vi var klara på banken åkte vi direkt och hämtade tapeterna vi beställt.. Sedan åkte vi en snabbis till huset för att kolla läget lite hihih.. Båda mamma o petra han komma inom en runda!!
Jag skulle jobba 14,50 så vi kunde inte stanna sålänge.. Jag och Rickard körde och åt lunch på karlssons taverna bara det är ju några vuxen poäng haha.. sen var det dax för jobb! jag mår fortfarande inte så bra.. känner mig slö och blir helt igenom svett för minsta lilla.. och förkylningen ska vi inte prata om!!



men jag ska inte klaga så mycket känner jag.. Lilla bella ligger inne på sjukhuset.. hon har problem med sin lilla mage..hon åkte in i går runt eftermiddag..då hade hon jätte ont.. vi hade lite sms kontakt hela dagen.. kl 19 när jag smsa henne satt hon fortfarande i väntrummet och väntade på en kirurg..hon fick höra att hon fick vänta till midnatt..tycker det är hemskt!! Känns inte bra att vara så långt i från henne.. kl 23 när jag skrev godnatt så svara hon att hon nyss fått ett eget rum men det fanns ingen säng..
när jag vakande idag hade jag 2 sms från henne ett va från kl 05 och stod hon fortfarande inte fått träffa nån läkare eller kirurg ännu.. kl 06 hade hon fått nån medicin.. nu skulle dem göra ngt ultraljud för att se vad som kan vara felet.. tänker på dig älskade syster!!!
Bella och Elias hihih..


nu ska jag röjja här hemma så mycket jag orkar.. blir nog lite vila oxå..attjooo!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

stor grattis att huset äntligen e ert!!

2010-03-16 @ 10:38:29
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

har ni varit där idag? Jag såg att det stod tv å bilar där och nån kruka i ett fönster, hihi!! :)

Jag kommer tuta varje gång jag kör förbi sen så du vet, tuuut tuuut!!

2010-03-16 @ 17:03:11
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda

Vad roligt att huset är ert :)



Stackars din syster...hoppas hon mår bättre snart.



Puss

2010-03-16 @ 17:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0