tråkigt..

Tråkigt att blogga när ni är så himla kassa på att skriva en kommentar..har massa läsare och vet kanske typ 10 av dem.. skit tråkigt tycker jag..

igår var vi inne och käkade på banken mys pys,gick en sväng på stan och kollade in kristianstadsdagarna tycker inte det är ngt jätte kul längre..men kul att kolla på folk det gillas!!

Nu väntar strax jobbet,städade lite i förmiddags men orkade inte så mkt fast det inte är lika varmt idag var det super jobbigt att ens röra sig runt i huset..så glad att vi har källaren där sover vi gott och kan ha täcket på oss :-)

kram o hej!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Har ni ställt ner nån säng i källaren? Fixat till rummen eller sover ni på soffan hihi :)

2010-07-15 @ 13:06:36
Postat av: MalinL

Jag ska bli bättre, lovar! ;) Höll på å dö när jag fick från bussen, äcklig värme!

2010-07-15 @ 14:59:47
Postat av: Anna

jag tycker också det e skoj me kommentarer, o trycker folk är såååå tråkiga som inte ens kan skriva nån liten rad eller så!

Fast jag tycker jag är ganska flitig att kommentera på din blogg,;)



Pussen

2010-07-15 @ 17:59:43
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: SofieK

Hejhej söt!Jag erkänner att jag är inne och läser din blogg men erkänner oxå att jag kommenterar aldrig!Jag lovar att jag ska kommentera någon gång. Hoppas allt e bra mä dig och att ni trivs bra i ert hus!Kraaam

2010-07-15 @ 20:53:33
Postat av: Anna

Inte ska du ha dåligt samvete, det kunde ju inte du veta vännen.. Men tack för dina tankar! :)

Jag mår tack och lov mycket bättre idag!



Hoppas du får en mysig helg, kramar

2010-07-16 @ 07:47:17
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

Inte ska du ha dåligt samvete, det kunde ju inte du veta vännen.. Men tack för dina tankar! :)

Jag mår tack och lov mycket bättre idag!



Hoppas du får en mysig helg, kramar

2010-07-16 @ 07:47:23
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Ida

Jag tittar in här lite då och då nu när jag inte träffar dig nästan varje dag på jobbet :( Puss

2010-07-17 @ 14:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0