Rusk och kallt...

Varför är man aldrig nöjd??? för varmt,kan inte sova,svettas..nu fryser man och har pälsat på sig massa kläder haha jaja det är ju svensk sommar :-)

Just nu sitter jag ute på landön..hjälper mamma o tommy lite.. dem skulle ut och köra en runda titta på husvagnar dem har fått för sig dem vill ha en mindre nu,att dem inte kan  bestämma sig haha,sen skulle dem se om sofie och familjen var hemma,kanske skulle dem oxå äta en bit mat!!
 Jag har lite trogna landön campare här som hjälper mig att visa nya husvagnar sin plats!! Mamma och Tommy har inte varit utanför camping området tillsammans denna sommaren,mamma har bara varit iväg och handlat och hälsade på Ebba på BB en timme.. så känns kul at dem åkte iväg en runda idag!!

Stacks pappa tog hojjen imorse hem till Eskilstuna i rusket,vi bjöde dem inte på så fint väder tråkigt.. Sofie körde tjejerna till tåget!! Varit kul att ha dem nere men lite tråkigt att man fick jobba imellan och att dem inte har varit så fint väder!!
Min pappa e ganska cool :-)

Igår köpte vi pizza.spelade spel och såg en film bara tog det lungt!!! Måste ju även säga att jag vann såklart!!

Är ledig imorgon så tänkte lägga upp lite foto då från veckan som gått :-)

Hur var eran helg???


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej Gumsan!!! Nu är mitt "datorförbud" över, börjar jobba imorgon! Har faktiskt lyckats att bara njuta av livet och inte sitta vid datorn, känns helt ok! :-) Men har saknat din blogg sjukt mycket, det var det första jag gjorde nu när jag är igång igen! Hörs i veckan! Kom gärna upp o hälsa på, jag är själv det mesta de kommande två veckorna. PUSS

2010-07-25 @ 18:42:12
Postat av: Linda

Du vinner alltid på kortspel hihi :)



Köra ända till Eskilstuna, måste ta flera timmar ju...tråkigt att han får köra i regn :(



Har haft en väldigt slapp helg..skönt :)

Puss

2010-07-25 @ 20:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0