Kort sammanfattning på veckan..

jag har inte skrivit på några dagar har inte haft nån lust bara..

I torsdags var jag ledig var himla skönt,vaknade av ett telefon samtal var chefen tänkte direkt att nu får jag hoppa in och jobba extra.. Men han ville bara ge mig lite beröm det gillas :-) Vi har nämligen lite tester i bland på jobbet,vanliga folk som kommer in och handlar och ska kolla hur vi är på golvet om dem får bra hjäpt,om vi hälsar ja ni vet allt sånt.. massa olika saker bedömer dem och man får poäng på allt mellan 1-10 där hade våran nya praktikant tagit emot den här personen och lyckats få 10poäng på allt,super grym var hennes andra dag hos oss.. sedan hade jag suttigt i kassan och gjort den biten vilket dem oxå bedömmer, jag lyckades oxå få 10poäng på allt så cheften var rikigt nöjd, min lediga dag startade toppen!! Nog inte ofta vi fått 100procent på båda testerna!!
Oj vad man är en trevlig kassörska ;-)

jag åkte ut till mamma på eftermiddagen fick lite lunch och solade lite :-) härligt det är med detta fina väder!!!

I fredags efter jobbet åkte vi hem till Petra och spelade lite kort och tog det lungt för det var jobbe dax för mig på lördagen igen :-)

Igår var Rickard med grabbarna och såg fotboll,jag åkte hem till petra fick lite mat och vi hyrde film.åkte hem vid nio tiden och älskligen kom hem strax efter,blev lite tv tittande sen sov dax!!!

Idag vaknade vi ganska tidigt,gjorde oss klara sen åkte vi till stranden redan vid 9,30 :-)
Ingrid o Malena kom hem från mallis igår dem kom oxå ner till stranden,marie,rasmus,linda,robin och massa andra gjorde oss sällskap!!!

Nu ska jag lägga mig på soffan och se en film som sägs ska vara himla bölig :-) heter allt för min syster!!

Rickard är och fiskar,han börjar sin sem imorgon, så nu väntar man sig goda middagar och städat hus när man kommer hem om dagarna :-)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0