hihihihih....

Idag på jobbet,jag satt i kassan och en mamma men hennes lille son på 5år kom fram och packade upp vinflaskorna då säger lille killen

-aaa mamma ska du dricka vin nu igen??
vi är ju här VARJE dag och handlar..du dricker ju alltid vin!!

mamman
-eee... jaja nu får man höra sanningen dessa barn hihih jag har semester så blir ju några glas..


haha hihih!!!!!

Anna fick en rolig kommentar idag oxå en man står vid dem röda boxarna, anna frågade om han behövde hjälp

-Ja tack, jag skulle vilja ha ett vin som är som min fru!!!
Fylligt och strävt!!

Anna frågade snällt,ska ni äta något speciellt till vinet?? hahaha




Kommentarer
Postat av: Ullis

Det är just därför jag aldrig tar med mig barnen, hi hi! ;-)

2010-07-28 @ 09:02:09
Postat av: Linda

Haha..nu fick jag mig ett gott skratt :)

2010-07-28 @ 12:22:23
Postat av: Anna

jäkla unge!!! haha, pinsamt!

2010-07-28 @ 23:14:02
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0