Blandade foto



Ingrid o Malenas fest 17 Juli


Rickard och hans halv syster Camilla




















kan man vara sötare? tror inte det!!!

Idag var jag ledig,smsa petra imorse och frågade om vi skulle till Nova lund och självklart va hon på :-) längesen vi hade en hel dag!!! Shoppade lite till mig själv fyndade massor hihih..hittade faktiskkt lite till Rickard oxå och han verkade gilla det :-) Dok var killarna i den affären som vi handlade i till Rickard och Robban dem sjukaste jag träffat hahaha helt galna undrar vad dem gick på??! haha vi blev generade iaf som dem höll på hihih..gud!! Den ena började dansa bakom petra haha..mina brudar nu festar vi haha han va inte frisk!!
Han frågade om vi va bästisar, petra svarade japp men jag är även hennes faster,han undrade hur det gick till för han tyckte vi såg lika gamla ut hihih tror petra får ta det som en komplimang :-)

Fynd bla ett par skor för 89kr var 70procent rea,några toppar/linnen på gina för 49kr :-) Underbart när man får mkt för pengarna!!!

Kramizz

Kommentarer
Postat av: faster

tack för en mysig dag igår! Men som sagt dom där killarna hade nog någon främmande substans i kroppen så dom såg nog dåligt... haha!

2010-07-27 @ 11:03:25
Postat av: Ullis

Snyggt shoppat Bettis! Visst är det roligt med rea! Jag verkar tyvärr ha missat alla fynd när jag hade semester :-( Får ta en sväng imorgon kanske! Puss

2010-07-27 @ 21:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0