Vill bara önska trevlig helg!!!

Hoppas ni alla får en bra helg!! För det kommer jag att ha!!!

Igår var jag hos Marie och blev lite fin i håret :-) tack!!! Sedan fick jag bjuda henne på lite middag va ju trevligt hihi.. va inte meningen så blev lite närvös när hon oxå ville komma och äta för hon är ju så kräsen hihi men hon tog faktiskt 2 gånger puh..andas ut!!!
Macke va oxå här och åt och gjorde oss sällskap.. Vi alla 4 spelade kort sen.. Marie va dok inte med hela rundan för hon skulle vidare och titta på Rasmus match.. men vem tror ni vann? jag såklart helt överlägset heheh!! Gött att slå grabbarna!!!

Ikväll när jag slutat ska vi köra hem till Ullis o Peter på lite fredags mys ska bli himla trevligt!!!
Imorgon ska jag jobba,ska få gå lite tidigare sedan bär det av till malmö för att fira svärmor som fyller 50år hihihi :-) blir revy,äta gott och sova på hotell,kanske shoppa lite och bara mysa.. Blev i Malmö för att jens o malena oxå ska kunna vara med..så hoppas vi alla får en trevlig dag i malmö!!

Puss o hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0