Ränta...

Nu ska vi hem till svärföräldrarna och prata ränta, eller ja rickard ska snacka iallafall haha jag fattar inte så mycket..
Varit ledig idag, varit på maxi och en runda på stan!! Jobbade igår är så lungt på jobbet vi va 5st lite skillnad från för nån vecka sedan när vi va 16st på plats samtidigt.. jag gillar ju det stressiga..

Blir en lugn helg, ska hem till Petra och Robban imorgon för att se lite lets dans och spela lite kort, ska bli så himla skönt att ge Robban stryk igen hehehe... skönt att vinna över honom hehe!!

Just nu är min mage inte i form, mycket känslor rör sig i min lilla kropp!!!! puss


Kommentarer
Postat av: Anna

e det flyttkänslor eller ngt nytt?? ;-)



Puss

2010-01-14 @ 18:10:59
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hjälper till så du kan vinna igen över robban, hi

2010-01-14 @ 18:55:57
Postat av: Ullis

Vad är det för spännande känslor som rör sig??;-)Puss

2010-01-16 @ 11:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0