Helg igen..

Tycker det varit helg hela veckan :-) kanske för man inte jobbat så mycket!!

I onsdags tränade vi en runda på xercise med petra o barnen på kvällen firade vi sofie hemma hos petra :-) trevligt!!

Sofie och David fyller år idag GRATTIS!! Vi ska strax hem till Petra för att fira david, brukar fira sofie där idag oxå men hon ska fira med mamma,tommy och andres familj ikväll :-)
Hoppas du får en mys kväll syster!!!

Igår var jag o fixa håret lite blev jätte nöjd, tack Marie!!

Sedan tittade jag och Rickard på lite färg och tapetter,ojoj vad mycket fint och häftigt det finns..ganska överens om att vi vill ha mycket färg :-)

Sedan var det möte på banken först med en jurist sedan med Mona för att prata om lånet på huset,räntor och allt som hör till va helt snurrig sen.. vi betalade handpenningen på huset 10procent så nu är det klart!! Hon fick lite Nordea papper av mig så hon ska flytta över allt mitt till sparbanken nu..Rickard hade alla sina pengar och grejer där så jag fick svika nordea :-)

Sedan körde vi till skoglösa och åt lite middag och fortsatte prata pengar och räntor puh.. tycker det är jobbigt..kanske för att jag tycker det är svårt..

Jens och Malena kom en runda,tragga massa :-)

jag va så himla trött, varit mycket nu men vi hade lovat att hälsa på Rickard mormor och morfar oxå.. så det va bara att stanna bilen där en timme och tragga :-) dem är snacke glada och såå underbara!!

idag har jag lunchar med Jenny och Anna va himla trevligt, Anna är så jädra rolig så det är helt galet.. magkramp efter allt skatt och några tårat..

Jenny hade tagit bussen in och Daniel skulle ta bilden sedan in till stan och lämna över barnen och bilen till Jenny för Daniel skulle jobba..En liten arg daniel ringer och säger att Jenny har bil nyklen opss.. Halsa kaffet och snälla Anna erbjder sig att köra hem Jenny så hon kunde ta barnen och daniel kunde köra till jobbet opss!!

Nu ska vi på kalas!!! Lets dans ikväll :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

du, det e fler än du som ska bli bra på det där!! Förklarade lite smått för Jenny idag varför jag inte är så bra på att ses, förklarar gärna för dej me nån dag.. kanske kan komma upp till dej o fika eller du till mig?



Kramar

2010-01-08 @ 20:33:50
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda

Hej gumman! Jag kan hjälpa dig och förklara mer ang räntor å så om du tycker det är svårt...inte lätt att förstå sig på allt...



Jag tycker det är hur kul som helst att prata bolån så bara säg till hehe :)



Hoppas ni hade en trevlig fredag :)



Puss

2010-01-09 @ 11:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0