Bio tajm..

Nu ska vi iväg på bio strax Snabba cash!!! Hoppas den är bra!!

Älskar halva rea priset me brukar inte hitta ngt men idag hittade jag 3par trosor och ett par hello kitty strumpor för 59,50 det är billigt :-) det gillas!!!!
Fikade med Emelie va trevligt, liten gosig mage hade hon oxå hiih :-)

Stackars syster är halvtids sjukskriven usch tycker synd om henne, vill att hon ska må bra!!!

Glömt att berätta att jag och Rickard vann 1060kr i lör på hästarna.. köpte en andel för 100kr..roligt jag brukar inte spela på ngt men ibland är det ju skoj :-) dem har vi sparat till våran tripp till bromölla möbelaffär tror jag hihi!!

trevlig kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Busan o grattis till vinsten! Kul! Stackars syster, hoppas hon mår bra iaf! Ses imorgon, myyys!

Puss o Kram

2010-01-28 @ 08:51:25
Postat av: Ullis

Det var jag...

2010-01-28 @ 08:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0