Lite bilder från helgens(galna) fest...


Elias var oxå på besök hos Moster en runda hihih..Marie var hans dejt!!

Glada grabbar!

skåål!

Hahaha

Jocke o Josse var på beök från stor staden

Töserna naw..

Ville man skulle se hennes gosiga mage men blev inte så bra..

dem "gnossar"

Knep o knåp..

Marie har inte varit i thailand nyss a nej..

massa godis fanns det hihih

Dessa grabbarna rockade..

Knep o knåp

Söta töser!!



eeee ok...

stadiga groggar blandades i köket..



läckerbitarna!

En glad,pigg och snygg Anna!!!

Gör man en sådan hära sak får man räkna med att den läggs ut haha









vet inte vad som hände här??





hahahhaa



Ullis vad hände här då???

Dessa 3 grabbar alltså haha

smile

ojdå haha



snyggingar!

Japp i min kamera fanns det 5 olika rumpor, går man in 5st killar på min toa och fotar får man skylla sig själv..

hahaha!!!

En helt galet sjukt kul fest som jag får säga det själv!! Hade så gärna velat bjuda ännu flera vänner men det gick inte denna gången vi blev så många.. hoppas dem har förståelse för det! Sen fick jag sena återbud pga sjukdom vilket oxå va himla tråkigt!!!

Nå,vad tycker ni om fotona??

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha På en av bilderna ser det ut som jag helt allvarligt försöker sno mackes öl utan att han ska märka det hahaha åh vilken min, priceless



Man får tacka för komplimangen Sandra! (Läckerbitarna) jaja :)

2010-02-08 @ 17:31:03
Postat av: sandra

hahaha Robin.. Det var en galen fest :-) Hoppas du vågar träffa mina vänner igen haha..

2010-02-08 @ 18:00:44
Postat av: Linda

Mycket trevliga bilder Sandra hehe :)



Robin...läckerbitarna syftade på mig å Carro :) Texten först och bilden under hör ihop :) Men du kan få kallas läckerbit ändå <3



Puss

2010-02-08 @ 19:14:29
Postat av: Ullis

Hmmm, inga kommentarer...men jäklar vad kul det är när du har fest! Tack gumsan, det gör vi om! Puss

2010-02-08 @ 19:36:08
Postat av: Anonym

hahaha Linda, jag sa inget om det "läckerbitarna" tyckte han oxå kunde ta åt sig äran hahah!



Japp det blev ett jädra party Ullis hihih!!

2010-02-08 @ 19:47:00
Postat av: Carolina

My god, vilka bilder! Haha. Robin, du är rolig! Sista bilden hade ju kunnat slopas... :S ska visa den ikväll :) Hade i varje fall himla trevligt. Tack Sandra!

2010-02-09 @ 09:23:25
Postat av: sandra

aha Carro, det är Johanns rumpa ok då vet jag haha :-)

2010-02-09 @ 10:03:06
Postat av: Anna

jo man ser att det e hans rumpa med tanke på skärpet, om man granskar bilderna nogrannt ser man det, hahaha! Näää, jag granskar inte rumpan!! :/



Nu blev det konstigt.. ;)

2010-02-09 @ 10:43:07
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0