Tjohooo

Jippi idag blir det jobb igen, puh vad kasst jag mådde i början på veckan usch!! Ska bli skönt att se lite folk igen och komma ut i friska luften!!!

Ska in till stan strax och fixa några julklappar, jobbar väldigt mycket sedan framöver så hinner inte..
Ska titta om jag hittar ngt jag själv kan önskar mig oxå, kanske jag vet :-)
Ikväll blir det bara hemma mys med älsklingen och god mat :-) Imorgon blir det jobb och sedan lite tjejmiddag/mys hemma hos Malin, ska bli himla trevligt!!
Fick sms i veckan av Mia som hade festen i lör..
-oj shit jädra lång bakfylla du hade då hahaha..
Men jag lovar att detta var 10000gånger värre än värsta bakfyllan haha!!!
Min uppgift till måndagens bakning hemma hos Petra är att fixa grejer till Rocky roads.. Aldrig gjort men det var så poppis förra julen så nu vill jag oxå testa hihih!!!
kram o trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Rocky ska jag baka i eftermiddag :)Har aldrig smakat men jag har också hört att det är mångas favvo godis. Hoppas det stämmer!

2010-12-03 @ 12:55:19
Postat av: Ullis

Recept!!! Recept!!! Recept!!! ;)

2010-12-07 @ 18:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0