så var helagen snart slut..

Haft en skön helg.. I fredags när jag slutade åkte vi hem till Petra och såg idol finalen.. Tycker Jay är jätte bra men i fredags tyckte jag att Minnah var så jädra duktig!!!

I lördags åkte vi in till stan och fixade lite, träffade syster med hennes familj så det blev en lunch med dem på stan, trevligt!! Tyckte det är så jobbigt när det är så mkt folk överallt fick nästan lite panik,glad att jag är klar med alla klapparna!!

Vi åkte hem till Rickards föräldrar på kvällen och åt lite gott och spelade kort många timmar hihih mysigt :-)

Idag har vi mest lullat här hemma,tvättat och plockat undan lite!! Rickard fixar lite med tunnan där var lite vatten i botten som hade frysigt, och den ska vi använda på nyår tänkte vi! Det blev här på nyår iallafall.. har inte orkat bjuda massa folk så får ta det som det kommer, jag jobbar på dagen oxå så vi får nog beställa maten!
Lite tråkigt för hade gärna gjort den själv!

Måste bjuda på en söt bild sen middagen hos Malin förra helgen.. Malin är så vacker!!!



Har några foto från våran julmys dag oxå i måndags hihih..
En jätte deg till frukostbullarna!!!





Här ligger all chokladen i botten dax att blanda..mmm..



Ebba sötnosen!!!


Imorgon är jag ledig skönt!! sedan väntar en tuff vecka!! Puss


Kommentarer
Postat av: MalinL

Tack fina vännen! Du är så snäll o söt! :-) Pyss

2010-12-14 @ 19:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0