Lite foto från Mias galna fest i lör...


Sötnosen Ida som inte jobbar kvar längre men hon ingår ändå när det är "systemet" fest!!!!

Amandas första systemet fest..

Marie har varit med förr All-in!!!! hihihi

Mia värdinnan... ( som slutar hos oss på lör snyft) Önskar henne all lycka!!

Anna panna.. Mycket lekar blev det...

Elinas första systemet fest...

Nynna låtar...

Blåsa av kort från flaska..



Mycket skratt blev det...

Finn ett fel?? Stackars Ralle kom hem vid tio.. fast kanske han gillade det?!!
lägenheten full av tjejer..

All-In hela kvällen... Mia älskar att sjunga hihih



Som sagt älskar att sjunga hihihih..

Messi var oxå med hela kvällen...

Här börjar det spåra ut ordentligt haha..




Jag har massa flera foto jag skulle vilja visa men tror inte jag ska göra det haha dem är helt galna faktiskt..
Ida, kan förstå att du hade träningsvärk hihihih....

Tack tjejer för en fantastisk kväll!!!! Puss!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt galen!!! Träningsvärken börja försvinn.Puss älskade vän!!!

2010-12-01 @ 11:30:41
Postat av: Linda

Fina bilder :)Ni verkar haft skoj :))

2010-12-01 @ 19:07:41
Postat av: Anna

gulliga du! Jag hade gärna hängt med om det inte varit så jobbigt denna veckan.. du och jag o malin kanske kan ses själva istället nån dag?



Kramar

2010-12-02 @ 12:44:56
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0