God Jul Vänner!!

Heej denna veckan har jag varken hunnit eller orkat skriva, jag har jobbat så sjukt länge och långa pass.. sedan har vi bella o fredrik som bor här hos oss, haft lite dåligt samvete för att jag inte hunnit vara med dem så mycket..
Ett år som förlovad igår hihi!!!!
igår var det julafton hade det så mysigt hela dagen.. vi fyra åt frukost här sedan åkte vi hem till petra och bytte julklappar sedan mot åhus och syster med familj..
var mysigt att hinna träffa alla!! vi drack lite glögg och tragga skit hos syster.. sedan var det mat vid halv fem.. jag och rickard skule äta hos malena vid halv sju så vi tog bara lite grann hos syster hihi..sedan dax mot malena..
så blev julbord igen hihih.. sedan värsta gotte bordet,lite kort spel och så julklappas utdelning hihi.. jag hade varit snäll i år oxå!!
Av rickard fick jag en lapp där det stod Melodifestivalen 2011 välkommen till festen!!
Detta är för dig älskling! Detta innebär biljetter till melodifestivalen i malmö 26feb. i detta ingår övernattning på quality hotel konsert huset i malmö samt 2 rätter middag innan festivalen!!!
( dessutom ska min favvis vara där Linda Bengtzing)
Ååå snacka om att jag blev glad!!!
jag fick pengar,halsband,vinglas,shampoo o balsam,tröja,smink,fotoramar,tavla,väska,krukor,lite kul från bodyshop, ljus,servetter,strumpor, och lite till hihi.. vad snäll jag varit!!
nu ska vi hem till petra strax och äta lite frukost/lunch hihi!!!
Hoppas ni har en god jul!!! tack för alla julkort, jag har inte hunnit skicka några :-(
pussen!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en toppen jul ju :)



Den present du fick av Rickard skulle jag egentligen fått av Robin också så vi alla 4 skulle åkt dit ihop..men är SM just den helgen så Robin kunde inte...tråkigt, men men. Hoppas ni får skoj utan oss :)



Puss

2010-12-25 @ 11:30:23
Postat av: Anna

Va kul present från din älskling!!!!! :)

Du är alltid snäll snäckan!

Hoppas ni haft mysigt! Skoj o läsa att Bella har sin kille där, va ju lite ledsen sist jag träffade henne.. :(



Massa kramar, saknar dej!!!!!!!!!

2010-12-26 @ 10:01:54
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

2010-12-27 @ 00:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0