Skönt.. Närvöst..

Haha,kul rubik..
idag fick syster åka hem,hon är trött och har ont efter det dem gjorde med henne igår men jag hoppas hon mår ok snart och att provsvaren är bra!! tror hon läker bäst hemma med sin familj..bara lilla elias som fattas han är med sin pappa i rumnäien!!

Fick sms av fie nu,dem planerar dop för lilla Ebba,kanske det blir 101010 :-) varit kul!!

Jag är lite närvös och aja magen men är kanske ganska normalt..inte varje dag man ska på arbetsintervju..vi får väll se vad dem är ute efter för ngt och vad det är för typer hihih..

puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Skönt att syster är hemma igen, tror också hon mår bättre med sin lilla familj! Håller tummarna för dig idag Bettis, gå dit, var dig själv och visa att du äger!!! De kan inte motstå dig! Puss

2010-08-12 @ 09:10:50
Postat av: Hanna

Spännande med jobbintervju!! Stort lycka till. Hoppas att allt löser sig med din syster.

Kramar

2010-08-12 @ 09:55:35
URL: http://www.litenh.blogspot.com
Postat av: Anna

samma dag som jossan ska gifta sig? Eller du e inte bjuden? Inte jag iaf. Fast jag hade nog inte kunnat komma iaf med tanke på att jag e nybliven mamma då.. HÄRLIGT!!!



Skötn att sofie är hemma med sina hjärtan!



Kram o lycka till me intervjun!

2010-08-12 @ 20:25:00
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0