Elias min favvis 4år!!!!

aaaa min gosse fyllde 4år idag,han är så underbar!!!! Haft kalas här på landön mys pys..jag åkte ut till mamma vid elva och hjälpte henne lite så hon kunde fixa inför kalast..jag är kvar här fortfarande,när alla åkt undra mamma om jag stannade lite längre? Tommy tyckte han och mamma kunde köra ner till husvagnen och ta det lungt en stund eller gosa lite sa han haha! självklart stannade jag,får se när jag åker hem!

I fredags hade vi grill mys hos pera :-) spelade kort och bara tog det lungt härligt!!!

Igår jobbade jag sedan stressade jag hem,duscha och tog på mig kläder,åkte till petra som fixa mitt hår inför 25års festen vi skulle på till Sofie o Elin! Anna petras kompis sminkade mig sedan.. jätte fin lev jag,var hollywood tema hihi jag var lite glittrig :-) va jätte fin lokal tjejerna hyrt, vi fick mkt god mat som tjejerna gjort själva massa gott fanns på buffen mmm...

var himla trevligt att se sofie o sara inte festat med dem på jätte länge!!!Underbara systrar!!!
Tyvärr stannade vi inte super länge för jag vara ganska trött och hade aja magen!!
Tack fia o elin!!!

jag får lägga upp några foto en dag snart från festen :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0