Äntligen fredag!!

Idag har jag jobbat exakt hela dagen kan man väll nästan säga 9,30-19,30! Älsklingen hämtade mig efter jobbet,vi tog lite mat med oss hem och bara tog det lungt! jobb imorgon oxå sedan har jag 2 veckor semester ska bli så  skönt!

Jasså ni vill höra mera om intervjun haha.. usch var lite hemskt..
Kl 10 skulle vi samlas på ett hotell i stan när jag kommer in ser jag typ 5-6st som väntar och när klockan blir 10 är vi säkert 15st puh tänkte jag haha!!

Vi gick in i ett rum och satt som ett U så alla såg alla haha..

Dem presenterade företaget lite kort och varandra, det var nya butikschefen,personalchefen och regions chefen..
Sedan fick vi "intervjua" den som satt brevis oss typ
-vad heter du?
-hur gamal är du?
-varför sökte du detta jobbet?
-framtids planer?
-vad gör du nu?
ja allt sådant kändes som man var tillbaka i skolbänken haha

Inte nog mer detta vi skulle gå fram sedan 2 och 2 och presentera den man intervjuat hahaha..inte van att prata inför främmande folk så hahaha.. jag var 3 äldst haha..
sedan ställde personalchefen lite frågor när man stod där framme oxå till var och en..

När vi gjort det var det"gruppdiskussionsfrågor" Vi fick först vars en fråga sedan prata vi om den alla i hela gruppen några löd såhära..

Du har ett pågående samtal med en arg kund,ni har pratat länge och nu vill kunden prata med din chef vad gör du??

Du är försenad från din lunchrast och kommer bli ca 10min sen,vad gör du?

Det är kö i butiken,ett samtal med en kund tar lång tid och kön bara växer och växer vad gör du?

Det är en lugn dag,ni är 2 i butiken och det är långt mellan kunderna vad gör du?

Denna frågan fick jag :-)

En kund kommer in med en super gamla GSM telefon och frågar om han får ladda den 5min,vad gör du??

tror jag svarade väldigt bra på den frågan,för har varit i den sitsen och han gick ut med en ny mob ;-)

När vi började bli klara så säger han sedan att oj nu har det gått 2 timmar snart kommer nästa grupp...
Man bara tänkte oj och alla sjönk till golvet skulle dem träffa 15st till?? yes så var fallet..

Glömt att säga vad jag sökt haha men ni har nog fattat,ska öppna en 3 butik i stan :-)

Skååål!!!



Snart nattis!!!kramizz

Kommentarer
Postat av: Anna

jag tror du kommer få jobbet snäckan!!!!



o du, jag skålar me mitt glas mineralvatten här - SKÅL o ha en go semester, va rädda om er!



Kramar

2010-08-14 @ 17:56:21
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0