En ledig dag..

Skönt att vara ledig en dag :-) varit men mamma en runda i åhus och handlat lite.. snart kommer sofie,andré,elias,marie o rasums.. Rasmus ska kolla på våran vattenkran den e lite dum.. sen ska vi grilla lite mumsigt!!!

Jag ska ha liten drink fest på lördag :-) ska bli trevligt..letat lite drinkar på nätet och packat upp våran sprit för att se vad jag behöver köpa och vad vi hade haha.. Lite trött på att bjuda folk på fester men alla mina vänner ska alltid veta att dem är välkommna..ibland orkar jag bara inte smsa alla.. bara bjud in er om ni är sugna hihih..Va jag o mia som började pratat om detta hihi.. ska se hur många vi blir kanske jag orkar göra nån liten mat oxå om jag är ledig på lör, änsålänge är jag det iallafall men man vet aldrig haha :-) inte ofta man är ledig e lördag!!

Mia ska hämta sin hundvalp på sön gissa om hon kommer vara toppad på lördag hihih, lilla Messi.. precis en sådan hund jag blivit biten av men va ju mitt eget fel sägs det ;-)

Jennys lilla Leon fyller ett år idag galet vad tiden går fort,Grattis!!!
ha en mysig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli så kul på lördag :)



Puss puss

2010-04-13 @ 19:25:12
Postat av: Anna

Så syrran väntar flicka?? va mysigt!! :)



Inte berstämt mig ännu, liten stund kommer jag nog!



Kram

2010-04-13 @ 20:21:39
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0