Vem vem?

Ja vem har skrivit den fina kommentaren i mitt förra inlägg? Blev jätte glad juh men vet inte vem jag ska tacka..smsade bella syster igår tänkte det kunde varit hon men icke..

Idag har jag jobbat, ledig imorgon men ska inom jobbet en runda och prata med chefen hoppas på att få förlängt :-) han sa jag kunde komma på eftermiddagen så det tänkte jag göra hihi hoppas på ngt positivt!!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra mer än att köra på förmiddagen.. måste plugga lite fick lite läxa :-)

Snart idol sedan andra avenyn sen plugg hihih hejj!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller alla tummar jag kan inför mötet med chefen :)



Puss

2009-09-16 @ 10:21:48
Postat av: Ullis

Lycka till gumsan! Det kommer att gå bra! Puss

2009-09-16 @ 11:47:07
Postat av: MalinL

Lycka till Sandra! Kram Malin

2009-09-16 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0